Segítség - GYIK

Miért nem tudom leadni a megrendelésemet? 

Webáruházunk jelenleg adatfrissítést és karbantartást tartunk, ezért kisebb technikai problémák előfordulhatnak a megrendelés alatt. A kosár tartalma jelenleg egyszerre 20 féle tételt képes befogadni, efölötti megrendelés esetén kérjük adjon le külön megrendelést és a kollégák összevontan fogják feldolgozni. A technikai problémák elhárításán folyamatosan dolgozunk, szíves megértésüket előre is köszönjük.

Adott terméket keresek, hogyan lássak hozzá?

Amennyiben termék név vagy termék kódszám alapján keres, akkor a Keresés sorba kattintva beírhatja a termék nevét (pl. szemhéjpúder), vagy a termék kódszámát így listáztatva az Ön által keresett terméket vagy termékeket.

Hogyan vásároljak?

Amennyiben Ön már regisztrált lakossági vásárlónk, célszerű a vásárlás megkezdése előtt bejelentkezni, természetesen a vásárlása végén is megteheti ezt. Amennyiben Ön az Stellabeauty.hu regisztrált professzionális felhasználónk, a bejelentkezés mindenképpen szükséges a vásárlás legelején. Ez azért fontos, mert egyes termékeket csak szakképzett partnereink vásárolhatnak meg. Amennyiben megtalálta a vásárolni kívánt terméket, válassza ki a mennyiséget, majd kattintson a Kosárba gombra. Ha a termék részletes adataira kíváncsi a terméknévre kattintva jut el a termék adatlapjára. A jobb felső sarokban mindig ellenőrizheti kosarának tartalmát, illetve módosíthatja a mennyiségeket, termékeket, a módosítást követően használja a frissítés ikont. Amennyiben befejezte a vásárlást a Megrendelem gombra kell kattintania, hogy a számlázási, fizetési folyamat elinduljon. Itt lépésről lépésre végigvezeti Önt a rendszer a folyamaton. 

Milyen módokon fizethetek?

Webáruházunkban fizethet bankkártyával, MasterCard, Visa és Maestro kártyát fogad el a rendszer. A fizetés a K&H Bank biztonsági oldalán történik. Banki előreutalással. Az utánvéttel történő vásárlás esetén a csomag átvételekor kell fizetni, ennek költsége 200 Ft.

Nem tudom a kijelölt mennyiségű terméket a kosaramba tenni, mit tegyek?

Mivel webáruházunkban közvetlenül raktárkészletről vásárol, így ritkán, de előfordulhat, hogy nem elérhető annyi termék, amennyit Ön a kosarába rakna. Ebben az esetben a rendszer kiírja az elérhető mennyiséget, melyet fel is ajánl megvásárlásra, így Ön egyszerűen meg tudja változtatni a rendelési darabszámot. 

Miért nem látom minden termék árát?

Vannak olyan termékeink, melyeket csak professzionális vásárlóink vásárolhatnak meg. Ez azért van, mert ezeket a termékeket, eljárásokat csak képzett kozmetikus, fodrász szakember alkalmazhatja, használhatja. Amennyiben Ön nem professzionális vásárló, úgy nem jogosult ezeket a termékeket megvásárolni.Amennyiben Ön szakmabeli vásárló kérjük regisztráljon mint szakember a professzionális regisztráció segítségével.

Miért nem tudok egyes termékeket megrendelni?

Vannak olyan termékeink, melyeket csak professzionális vásárlóink vásárolhatnak meg. Ezek például a kezelési eljárásokban alkalmazott termékek, melyeket csak képzett kozmetikus, fodrász szakember alkalmazhat, használhat. Azonban az otthoni ápolásra biztosított professzionális termékek minden érdeklődő számára elérhetőek. Professzionális termékek vásárlásához regisztráljon.

Nincs mennyiség és kosárba gomb az általam kiválasztott terméknél?

Ilyenkor két eset lehetséges. 1. Ön olyan terméket választott, melyet csak professzionális vásárlóink rendelhetnek meg. Ebben az esetben a Csak professzionális vásárlók részére felirat olvasható. 2. A termék jelenleg nincs raktáron. 

Nincs raktáron a termék, amit választottam, mit tegyek?

Írjon nekünk a stella@stellart.hu email címre, munkatársaink munkanapokon a legrövidebb időn belül megválaszolják levelét.  Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 1 470-5087.

Átvehetem a csomagot személyesen is?

Igen. Amennyiben Ön a termékek megrendelési folyamatának lépései során a szállítási módhoz a személyes átvételt választja, értesítésünket követően a megrendelt és összekészített termékeket budapesti ÜZLETEINKBEN veheti át. Az így megrendelt termékek átvételének helye az Ön által megjelölt üzlet.

Hogyan kapom kézhez a megrendelt terméket?

Ön három lehetőség közül választhat. 1. Választhat futárszolgálattal történő szállítást, mely esetén a csomag cégünk automatikus rendszerén keresztül megy át és a futárszolgálat az Ön által megjelölt címre szállítja ki a megrendelt termékeket. 2. Csomagját kérheti Pick Pack pontra 3. Személyes átvétel választása esetén Ön értesítésünket követően az Ön által választott budapesti üzletünkben veheti át a megrendelt és előre összekészített termékeket. 

Megrendelésemet véglegesítettem, mi fog történni?

Vásárlásáról azonnali megrendelés összesítőt küld rendszerünk az Ön e-mail címére, melyben az Ön által választott szállítási mód szerinti áruátvételről is tájékoztatjuk.

Hol kaphatok információt a csomagom hollétéről?

Amennyiben már feladásra került a csomagja, Ön az egyedi azonosító alapján tud csomagja hollétéről érdeklődni az alábbi elérhetőségeken: Webáruházunk megrendeléseit több futárszolgálat is végzi. Magyarország területén történő kiszállítás esetén a +3630 9857717 telefonszámon vagy az stella@stellart.hu  e-mail címen kap felvilágosítást. 

Figyelem! Érdeklődése esetén készítse elő megrendelés visszaigazolását, melyen szerepel csomagja egyedi azonosító száma ! Általában a csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 -17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége, és otthonra rendelte a csomagot) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Mikor vannak akciók, hogyan értesülhetek leghamarabb az új termékekről?

Amennyiben mindig időben szeretne értesülni, mely termékeink akciósak, milyen új termékekkel bővült kínálatunk iratkozzon fel hírlevelünkre,vagy lájkolja a Stella Zrt facebook oldalát így a fontos események információi idejében eljutnak Önhöz.

Mikor tudok ellátogatni a Stella üzleteibe? 

Nyitva tartás

Stella Szakáruház (1142 Bp., Szőnyi út 41)

Hétfő                    8.00 – 17.00

Kedd                     8.00 – 17.00

Szerda                  7.00 – 18.00

Csütörtök           8.00 – 17.00

Péntek                 8.00 – 15.00

Szombat              9.00 – 14.00

 

Stella Extra, Stella Star Szaküzletek (1136 Bp., Hegedűs Gy. u. 19-21)

Hétfő                    8.00 – 17.00

Kedd                     8.00 – 17.00

Szerda                  8.00 – 17.00

Csütörtök           8.00 – 17.00

Péntek                 8.00 – 16.00

Kihez tudok fordulni személyesen a kérdéseimmel? 

Kérdéseivel forduljon Vevőszolgálatunkhoz a +36 1 470-5087-as telefonszámon, Hétfőtől – Péntekig munkaidőben 8.00 – 17.00 óráig (pénteken 8.00 – 15.00 óráig) vagy kérdését felteheti írásban a vevoszolg@stellart.hu e-mail címen vagy a stellabeauty.hu, illetve a stellart.hu weboldalon, az erre kijelölt helyeken.

Amennyiben kereskedő vagy szakmabeli vagyok, úgy érvényesek-e a kedvezményeim a Stella Star és a Stella Extra üzletekben?

Igen, természetesen érvényesek. A vevőkártyáját kérjük minden vásárláshoz hozza magával.

Kell-e regisztrálni a vásárláshoz?

A vásárláshoz előzetesen nem feltétlenül szükséges regisztrálnia, viszont ez esetben a termékeket fogyasztói áron vásárolhatja meg. Annak érdekében, hogy jogosult legyen szakmai illetve kereskedői kedvezményekre, feltétlenül szükséges először az alap-, utána a professzionális regisztráció.  Amennyiben lakossági áron vásárol és nem regisztrált felhasználó, úgy a vásárlás végén a weboldal kérni fogja a vásárláshoz szükséges adatokat. (Ez nem minősül regisztrációnak.)

Mi a különbség az alap- és a professzionális regisztráció között?

Fogyasztói áron történő vásárláshoz egyik regisztráció sem szükséges. Amennyiben mégis regisztrál (alapregisztráció a jobb felső sarokban a StellaBeauty.hu weboldalon), és ezzel a regisztrációval belép, úgy ez megkönnyíti a vásárlás folyamatát, később visszanézheti korábbi megrendeléseit.

Amennyiben szakmabeli kozmetikus, sminkes, fodrász, műkörmös, pedikűrös, masszőr szakember vagy ahhoz hogy kedvezményes árakon vásárolhass regisztrálj szakemberként.

SZAKMAI REGISZTRÁCIÓ

Számunkra kiemelten fontos, hogy professzionális felhasználóinknak kedvezményeket és szélesebb termékpalettát nyújtsunk, mivel tudjuk, hogy munkádhoz, elengedhetetlenek a minőségi fodrászeszközök,kozmetikus alapanyagok.

Ha Te is szeretnéd megismerni a webshopunk által nyújtott további lehetőségeidet, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Kérünk, hogy szakmai regisztrációddal egy időben küldd el az alábbi dokumentumok másolatának egyikét:

- szakmai bizonyítvány-
- működési engedély-
- vállalkozói engedély
- cégkivonat (szépségápoláshoz kötődő - tevékenységi körrel)
- aktuális iskolalátogatási igazolás (tanulók esetén)

A dokumentumod másolatát eljuttathatod hozzánk faxon ((06-1) 470-5080) vagy postai úton (1142 Budapest, Szőnyi út 41), valamint a regisztracio@stellart.hu  e-mail címre fotón, vagy szkennelve.

FIGYELEM: A sikeres regisztráció feltétele, hogy eljuttatod hozzánk a fentebb említett dokumentumok valamelyikét. Enélkül sajnos nem áll módunkban regisztrálni téged szakmai vásárlóként a rendszerünkben! Professzionális fodrász és kozmetikus cikkeket  kizárólag regisztrált szakmai és szerződött kereskedők vásárolhatják.


Stella hírek

Pünkösdi nyitva tartás
2018-05-17
2018. Pünkösdi Nyitvatartás Tisztelt Érdeklődő! A STELLA SZAKÁRUHÁZ valamint EXTRA és SZTÁR Szaküz
Stella Zrt. Catherine Arley mesterkurzus
2018-05-10
Catherine Arley Mesterkurzus 2018. május 9. A Stella Zrt. által megrendezett Catherine Arley dekor
Újdonság-Lady Stella Professzionális DERM TOUCH
2018-05-10
Bőrtisztítás problémás bőrök esetében KÚRASZERŰ, KOMPLEX HATÁSÚ MEGOLDÁSOK A PROBLÉMÁS, ZSÍROS, VE
Stella Zrt. Értékesítési tréning 2018 április 28.
2018-05-09
Stella Zrt. ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING 2018. április 28. A Stella Zrt. április végén rendezte partnerei r
További Stella hírek »

Szépségtippek

Újdonság-Lady Stella Professzionális DERM TOUCH
2018-05-10
Bőrtisztítás problémás bőrök esetében KÚRASZERŰ, KOMPLEX HATÁSÚ MEGOLDÁSOK A PROBLÉMÁS, ZSÍROS, VE
Stella Zrt. GLAMOUR-napok 2018. április 12-15.
2018-04-05
Stella Zrt. GLAMOUR-napok 2018- április 12-15. FANTASZTIKUS HÍRÜNK VAN SZÁMODRA!  Dinamik by Cathe
Összes »

Szakmai blog

Újdonság-Lady Stella Professzionális DERM TOUCH
2018-05-10
Bőrtisztítás problémás bőrök esetében KÚRASZERŰ, KOMPLEX HATÁSÚ MEGOLDÁSOK A PROBLÉMÁS, ZSÍROS, VE
Golden Green Derm Touch Korszerű otthoni ápolás, mitesszeres, aknés, szeborreás bőrre
2018-03-12
Problémaorientált megoldás a mitesszeres, aknés, szeborreás bőrök kezelésére Korszerű szalonkezelé
Összes »

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Facebook

Instagram