Stella Zrt.
Stella Zrt.
Információk

Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek - stellabeauty.hu

Az általános szerződési feltételek (továbbiakban ÁSZF) a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Megrendelő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza.

Az általános szerződési feltétel a Megrendelő és Szolgáltató között létrejövő egyedi szerződés részévé válik. A Megrendelés gomb megnyomásával a Megrendelő elismeri, hogy az ÁSZF tartalmát a szerződéskötést megelőzően megismerte és annak feltételeit elfogadta.

A Stella Beauty.hu üzemeltetője, a termékek értékesítője:

Cégnév: Stella Ipari és Kereskedelmi Zártkörű Részvénytársaság

Rövidített cégnév: STELLA Zrt.

Székhely: 1142 Budapest Szőnyi út 41. webcím: https://stellabeauty.hu/

Képviselője: Simó Gabriella Elnök Vezérigazgató

Levelezési cím: 1142 Budapest Szőnyi út 41.

Adószám: 12316539-2-42

Cégjegyzék szám: 01-10-043634

Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság

Telefon: +36 1 4705080

Vevőszolgálat elérhetősége: hétfő-csütörtök 8-16 óra, péntek 8-15 óra

Email: info@stellart.hu;

Stella üzletek:

Stella Szakáruház 1142 Budapest Szőnyi út 41.

Nyitva tartás:

Hétfő:                  8:00 – 16:30

Kedd:                   8:00 – 16:30

Szerda:                8:00 – 18:00

Csütörtök:           8:00 – 16:30

Péntek:                8:00 – 15:00

Szombat:             Zárva

Vasárnap:            Zárva

Elérhetőségek:

Kottner Henrietta – értékesítés          +36 30-820-3203

Diszkont (vegyi áru) szint: +36 1 470-50-89, +36 30-985-6887

Eszköz szint: +36 1 470-50-80 / 53 mellék, +36 30-985-7309

Bútor,elektrokozmetikai gép szint: +36 1 470-50-88, +3630-730-6258

Webáruház: +36 1 470-50-80; +36 30 985 7711

Vevőszolgálat: +361/470-50-80

 

STELLA EXTRA Fodrászcikk, Kozmetikum és MAKE-UP Referencia Szaküzlet:

1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 8.

Tel.: 06-1-349-3976, +3630-985-6752

Hétfő:              08.00 -tól      17.00 -ig

Kedd:               08.00 -tól      17.00 -ig

Szerda:            08.00 -tól      17.00 -ig

Csütörtök:       08.00 -tól      17.00 -ig

Péntek:            08.00 -tól      17.00 -ig

Szombat:         Zárva

Vasárnap:        Zárva

STELLA Zrt. a jogszabályok és engedélyek alapján csomagküldő tevékenységet folytathat, adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-74871/2014.

Személyes áruátvétel a Stella Szakáruházban, a Stella Star és a Stella Extra üzletben is lehetséges a nyitvatartás ideje alatt.

Várjuk szíves megrendeléseiket, vásárlásaikat, webshopunk az év folyamán a nap 24 órájában elérhető: www.stellabeauty.hu webáruházunkban.

 A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket illetően a mindenkor hatályos magyar jogszabályok irányadóak, így különösen:
• az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII tv.,
• az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv.;
• az 2013. évi V. tv. a Polgári Törvénykönyvről (a továbbiakban: új Ptk.);
• a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet.

Az ÁSZF és annak minden módosítása a Szolgáltató által a webáruház honlapján nyilvánosságra hozatalától, annak "közzétételétől" hatályos, és annak Szolgáltató általi visszavonásáig, avagy az ÁSZF következő módosításáig érvényes. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg a Szolgáltató a stellabeauty.hu webáruház-szolgáltatást biztosítja.

Általános rendelkezések:

wwwstellabeauty.hu webáruházban elektronikusan tett megrendelések a STELLA Zrt.-hez érkeznek, aki ezt elektronikus úton igazolja vissza, és a szükséges, rendeléssel kapcsolatos információkat is törekszik elektronikus úton elküldeni a vásárló részére.

  • A rendelés leadása előtt a felhasználónak lehetősége van adatainak módosítására, akár többszöri esetben is.
  • A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül, ezt a Stella Zrt. utólag visszakeresheti.
  • A vásárló megrendelésének elküldésével automatikusan elfogadja a STELLA Zrt. és STELLABeauty.hu Általános Szerződési Feltételeit.
  • A STELLA Zrt. minden tőle telhetőt megtesz azért, hogy a stellabeauty.hu oldalain megjelenő adatok (ár, leírás, képek, elérhetőség stb.) a lehető legpontosabbak legyenek.
  • A felhasználó teljeskörű szavatosságot vállal a regisztrációkor megadott felhasználói adatok valóságtartalmáért.
  • A termékekhez tartozó leírások, jellemzők nagyobb részét a gyártók bocsátották rendelkezésre, annak valóságtartalmáért, pontatlanságáért Szolgáltató felelősséget nem vállal.
  • A STELLA ZRT. mindent megtesz a pontos és részletes tájékoztatások érdekében, azonban a webáruházban feltüntetett termékek leírása illetve fényképei között szereplő esetleges hibákért nem tudunk felelősséget vállalni.

Szerződő Felek:

Az ÁSZF az alábbi Felek között jön létre határozatlan időre, magyar nyelven:

  • Stella Zrt., a továbbiakban, mint Szolgáltató (adatait lásd a stellabeauty.hu üzemeltetője pontnál) és
  • A Megrendelő: Az a természetes vagy jogi személy, aki a Webáruház-szolgáltatást Magyarország vagy egyéb külföldi ország területén veszi igénybe, azaz a Webáruház internetes felületén regisztrálja magát, és/vagy e felületen keresztül árut, szolgáltatást rendel, vásárol. A továbbiakban, mint Megrendelő.

Rendelési feltételek

A megvásárolni kívánt termék valamennyi lényeges tulajdonságáról a termék vásárlási felülete tartalmaz tájékoztatást.

A webáruházban feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak, azaz tartalmazzák a törvényileg előírt általános forgalmi adót. A szállítási költség és az utánvétel költsége minden esetben a vásárlót terheli, ezeket a feltüntetett fogyasztói árak nem tartalmazzák. Ez alól kivételt képeznek azon termékek, melyeknél a termék adatlapján jelöljük, hogy a szállítási költséget átvállaljuk. A termék kiszállításával kapcsolatosan felmerülő pontos költségről, illetve annak számítási módjáról a Megrendelő a szerződés megkötését megelőzően pontos tájékoztatást kap.

Webáruházunkban található termékkategóriák:

  • professzionális bőr- és hajápolás termékei, eszközei,
  • manikűr-pedikűr termékek, eszközök
  • szalonberendezések, bútorok, gépek
  • kozmetikai gépek
  • otthoni szépségápolás teljes vertikuma

A webáruházban kereskedők, professzionális szakemberek és lakosság is vásárolhat. A professzionális besorolású termékeket csak arra jogosult kereskedő és szakember vásárolhatja meg, ezeket lakosság csak tájékoztató jelleggel láthatja ár feltűntetése nélkül, ezért lakossági vásárló esetén ezeknél a termékeknél a „kosár” gomb meg sem jelenik.

Kereskedő és szakember vásárlóinknak először el kell végeznie webáruházunkban az általános regisztrációt, majd ezután el kell végeznie a professzionális kereskedői vagy szakmai regisztrációt. Mindaddig, amíg ezt nem teszik meg, csak lakossági árakat látnak a termékképeken. A regisztráció elvégzése és Vevőszolgálatunk általi aktiválása után láthatják csak kereskedő és szakmai vásárlóink a rájuk vonatkozó kedvezményes árakat.

Lakossági vásárlás előzetes regisztráció nélkül is lehetséges. Amennyiben Ön lakossági vásárló és regisztrál, ezzel megkönnyíti a későbbi vásárlásait, mert a regisztrációval már csak be kell jelentkeznie és a webáruház megjegyzi az adatait.

Kérjük adatainak megadása során körültekintően járjon el, mert a hibásan megadott adatok megnehezíthetik a kommunikációt és sikertelenné tehetik a vásárlást.

Jelmagyarázat:

A termékképeken megjelenő emblémák az alábbiakról informálják a vásárlót:

  • „újdonság”: újdonság termékek vagy meglévő termékek megújult csomagolással, esetleg bel tartalommal
  • „akció”: ezzel a felirattal jelölt termékeket kedvezményesen tudja megvásárolni.

Rendelési egyéb információk:

-         Amennyiben az adott termékből nincs akkora készlet, melyet Ön szeretne rendelni, webáruházunk jelzi Önnek és kéri Önt, hogy módosítsa rendelését.

-         Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, munkatársunk haladéktalanul értesíti Önt, és az esetlegesen előre kifizetett ellenértéket visszautaljuk az Ön számára, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

-         Részteljesítés esetén munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és kizárólag az Önnel történt egyeztetés és beleegyezés után teljesítünk.

-         Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések részbeni vagy egészének visszautasítására. Ez esetben haladéktalanul értesítjük Önt.

-         Minimális rendelési érték személyes átvétel esetén (Stella Szakáruházban), illetve Pick Pack Ponton keresztül történő rendelés esetén nincsen, futárszolgálattal történő kiszállítás esetén minimum bruttó 3000 Ft (a futárszolgálat és az utánvét díja nélkül).

-         Egyes termékeknél a színválasztóban található színek csak tájékoztató jellegűek, a valóságtól árnyalatban eltérhetnek. (A színek képi megjelenítése monitorbeállítás, videokártya, képfeldolgozás függvénye is lehet.)

-         A STELLA Zrt. nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

Rendelés feldolgozása:

-         Megrendelésének feldolgozása hétfőtől csütörtökig 9.00-16.30-ig, pénteken 9.00-14.00-ig történik.

-         Természetesen Ön hétköznap a fenti időintervallumtól eltérően, ill. szombaton, vasárnap és ünnepnapokon is leadhat megrendelést, melyeknek feldolgozására csak az azt követő munkanapon kerül sor.

-         Vevőszolgálatunk minden esetben elektronikusan visszaigazolja, hogy webáruházunk mikor tudja teljesíteni megrendelését.

-         Általános teljesítési határidő 3 munkanap.

-         A hiányos adatokkal leadott megrendeléseket nem tudjuk teljesíteni, az esetlegesen ebből adódó károkért felelősséget nem vállalunk.

Rendelés menete:

Tegye a kosárba a megvásárolni kívánt terméket, webáruházunk kijelzi Önnek, hogy ez a termék bekerült az Ön kosarába.

  1. Amennyiben további terméket szeretne megnézni vagy megvásárolni, úgy kattintson a „Folytatom a vásárlást” gombra.
  2. Amennyiben menet közben meg szeretné nézni kosara tartalmát, úgy kattintson a jobb felső sarokban lévő kosár feliratra. Itt még tud a megrendelés termékein változtatni (törölni, újat beletenni, mennyiségen változtatni). Itt láthatja eddigi megrendelésének értékét is részletezve.
  3. Amennyiben a kosárban van és folytatni kívánja a vásárlást, úgy nyomja meg a „Folytatom a vásárlást” gombot. Amennyiben már nem vásárol több terméket, úgy nyomja meg a „Tovább a pénztárhoz” gombot.
  4. A pénztárnál, amennyiben még nem regisztrált, lehetősége van regisztrálni vagy ha nem szeretne regisztrálni, kérjük töltse ki számlázási és szállítási címét. (Regisztrált és belépett felhasználóknak webáruházunk ezeket az ablakokat automatikusan kitölti, de természetesen az itt szereplő adatokat módosítani tudja.)
  5. A pénztárnál kérjük válassza ki a szállítási és fizetési módot is.
  6. A rendelés áttekintése ablak megmutatja Önnek tételes megrendelését a fizetendő összeggel, mely már esetlegesen a szállítási költséget és az utánvét díját is tartalmazza.(Külföldre történő megrendelés esetén az itt feltűntetett futárszolgálatos díjtételt kérjük NE vegye figyelembe, erre külön díjtétel vonatkozik, melyről Vevőszolgálatunktól tájékozódhat.)
  7. Amennyiben a pénztárnál veszi észre, hogy még szeretne módosítani megrendelésén, kérjük menjen át a kosárba, ahol ezt meg tudja tenni.
  8. Amennyiben mindent rendben talál, nyomja meg a „Megrendelés” gombot.
  9. Megrendeléséről emailben hamarosan visszaigazolást kap. A megrendelés összesítője és a visszaigazolás a fizetendő végösszeget tartalmazza, mely magában foglalja a szállítási költséget és az utánvét díját is. Amennyiben az adott érték kategórián belül de a súlyhatáron kívül esik a megrendelésének többlet szállítási díjat számítunk fel, amelyről emailben értesítjük.(Külföldre történő megrendelés esetén a szállítási költség eltér a visszaigazoláson feltüntetettől, kérjük ez ügyben lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.
  10. A szállítás teljesítéséről munkatársunk küld Önnek értesítést.

Rendelés teljesítése:

  1. Személyes áruátvétel

Cím: STELLA Zrt. 1142 Budapest Szőnyi út 41.

Személyes áruátvétel csak a nyitvatartási időn belül lehetséges, a rendelés visszaigazolásától számított 14 napon belül. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a 15. napon rendelését előzetes értesítés nélkül automatikusan töröljük, amennyiben átvételre addig nem került.

Személyes áruátvétel esetén az alábbi fizetési módok közül választhat:

-         készpénzes fizetés: csomag átvételével egyidejűleg a STELLA Szakáruházban (lehetőség van a készpénz helyett bankkártyával is fizetni a helyszínen, ebben az esetben is a fizetési módokban a készpénz opciót válassza a webshop pénztáránál, a bankkártyás fizetési igényét majd a STELLA Szakáruházában fizetéskor jelezze).     

-         bankkártyás fizetés: kényelmes és biztonságos internetes fizetési megoldás, melynek részleteiről és a fizetés menetéről az alábbi linken tájékozódhat: bankkartyas_fizetes

-         előre utalás a STELLA Zrt. K&H Banknál vezetett számlaszámára: 10200940-22034676-00000000. Ebben az esetben kérjük a megrendelés számát az utaláson feltűntetni, melyet a visszaigazoló emailben talál.

-         paypal fizetés.

      2. Futárszolgálat 

Minimális rendelési érték bruttó 3000 Ft a futárszolgálatos szállítási mód esetén. Webáruházas megrendelések kiszállítását alapvetően a Express One Hungary Kft. futárszolgálat végzi, de teljesítheti ettől eltérő futárszolgálat is. Ebben az esetben a számla és a garancialevél a csomagban található. Kérjük minden esetben a csomagot kézbesítéskor a futár előtt nyissa fel, vizsgálja meg és győződjön meg tartalmáról és sérülésmentes állapotáról. Az esetlegesen a terméken észlelt sérülés esetén kérje a futárt, hogy erről jegyzőkönyvet vegyen fel a sérülés pontos megjelölésével. Amennyiben a terméket így nem fogadja el, kérjük adja vissza az Ön által is aláírt jegyzőkönyvvel a futárnak. Utólagos reklamációt, illetve jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A csomagokat futárszolgálatunk munkanapokon, 8 és 17 óra között teljesíti. Szállítási címként kérjük olyan címet jelöljön meg, amikor ebben az időben a megadott címen tartózkodik. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy futárszolgálatunk a csomag kézbesítését kétszer kísérli meg az Ön számára, az át nem vett csomagot ezután a STELLA Zrt. részére visszaszállítja. Ebben az esetben a szállítási költséget a STELLA Zrt. a megrendelőre terheli!

Futárszolgálattal történő szállítás esetén az alábbi fizetési módok közül választhat:

-         utánvétes fizetés: csomag átvételével egyidejűleg a futárszolgálatnak 2023.07.01-től 300.000Ft értékhatárig.

-         bankkártyás fizetés: kényelmes és biztonságos internetes fizetési megoldás, melynek részleteiről és a fizetés menetéről az alábbi linken tájékozódhat: bankkartyas_fizetes

-         előre utalás a Stella Zrt. K&H Banknál vezetett számlaszámára: 10200940-22034676-00000000. Ebben az esetben kérjük a megrendelés számát az utaláson feltűntetni, melyet a visszaigazoló emailben talál.

-         paypal fizetés.

A kiszállítás és az áru átvételének igazolásaként az átvevő által aláírt bizonylat szolgál.

  • Amennyiben a kiszállítást a Express One Hungary Kft. végzi, úgy a Express One Hungary Kft. kétszer kísérli meg a kézbesítést. Ha mindkét kézbesítési kísérlet meghiúsul, a csomagot a Express One Hungary Kft. futára a feladónak visszaszállítja. Ebben az esetben a szállítási költség a vevőt terheli, melyet a Stella Zrt. kiszámláz.
  • Ha a szállítónál a megrendelt áru szállításával kapcsolatban akadályoztatás lép fel, azt a Stella Zrt. a Megrendelővel elektronikus úton, faxon vagy telefonon közli a módosított szállítási időponttal együtt.
  • Stella Zrt. jogosult több szerződött fuvarozó partnert alkalmazni.

EXPRESS ONE HUNGARY KFT. FUTÁRSZOLGÁLATTAL TÖRTÉNŐ HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS

A stellabeauty.hu internetes áruházon keresztül leadott megrendelések esetében:

  • Lakossági vásárlóink részére  br:18.000 Ft feletti megrendelés esetében a kiszállítás DÍJMENTES*
  • Szakmai vásárlóink részére    br: 25.000 Ft feletti megrendelés esetében a kiszállítás DÍJMENTES*
  • Kereskedő vásárlóink részére br: 85.000 Ft feletti megrendelés esetében a kiszállítás DÍJMENTES*
  • Szerződött Stella Partner vásárlóink részére 300.000 Ft feletti megrendelés esetében a kiszállítás DÍJMENTES*

* a díjmentes szállítás csak a EXPRESS ONE HUNGARY KFT. FUTÁRSZOLGÁLATTAL történő házhoz szállításokra vonatkozik a megadott feltételek szerint.

* Figyelem: jelen ajánlatunk 80 kg-nál nehezebb csomag vagy raklap méretű termékek esetében nem vehető igénybe! A raklapnál nagyobb terjedelmű, túlméretes csomagok esetében 50%-os felárat számítunk fel! Az utánvételi díjak utánvétes fizetés esetén minden esetben leszámlázásra kerülnek!

A csomag bruttó súlyhatára

BRUTTÓ SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG UTÁNVÉTES FIZETÉS ESETÉN

BRUTTÓ SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG BANKKÁRTYÁS ÉS ELŐRE UTALÁSOS FIZETÉS ESETÉN

5 kg alatt

1 999 Ft

1 599 Ft

5,01 - 25 kg-ig

2 599 Ft

2 199 Ft

25,01 - 50 kg-ig

3 499 Ft

2 999 Ft

50,01 - 80 kg-ig

8 499 Ft

7 799 Ft

80 kg felett raklapos küldemény

19 999 Ft

19 999 Ft

  • A bruttó szállítási költség tartalmazza a Express One Hungary Kft. futárszolgálat által történő SMS értesítés díját.
  • Megjegyzés: Minden bútor és elektrokozmetikai nagygép külön szállítási tételnek minősül, melyet általában raklapon szállítunk ki az áru védelme érdekében.
  • A kiszállított raklap nem kerül kiszámlázásra, azt a Express One Hungary Kft. futárszolgálat visszaszállítja az ügyféltől.
  • Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelés visszaigazoláson szereplő szállítási tarifa tájékoztató jellegű, a megrendelt termékek súlyától függően módosulhat, részletek a Szállítás menüpontban. Amennyiben megrendelése alapján a szállítási költség változik, ezt munkatársunk jelzi Önnek emailben a rendelés kiszállítása előtt. Amennyiben Ön nem fogadja el a munkatársunk által felkínált szállítási költséget, úgy rendelésétől elállhat, de kérjük, ezt válasz emailben jelezze munkatársunknak 3 munkanapon belül. 

Magyar Posta Logisztika Szolgáltatással Választható kiszállítási módok:

  • Házhozszállítás,
  • Posta Pont
  • Postán maradó csomag

Az MPL szállítási mód esetében csak Bankkártyas vagy Banki előre utalás fizetési módra van lehetőség. Szállítási költség részletesen a szállítási módban fel van tűntetve. A postára történő szállítás díja minden esetben a vásárlót terheli, melynek díja br.1000 Ft.

MAGYAR POSTA LOGISZTIKA FUTÁRSZOLGÁLATTAL TÖRTÉNŐ HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS

A stellabeauty.hu internetes áruházon keresztül leadott megrendelések esetében:

  • Lakossági vásárlóink részére  br:18.000 Ft feletti megrendelés esetében a kiszállítás DÍJMENTES*
  • Szakmai vásárlóink részére    br: 25.000 Ft feletti megrendelés esetében a kiszállítás DÍJMENTES*
  • Kereskedő vásárlóink részére br: 85.000 Ft feletti megrendelés esetében a kiszállítás DÍJMENTES*
  • Szerződött Stella Partner vásárlóink részére 300.000 Ft feletti megrendelés esetében a kiszállítás DÍJMENTES*

A csomag bruttó súlyhatára

 

BRUTTÓ SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG BANKKÁRTYÁS ÉS ELŐRE UTALÁSOS FIZETÉS ESETÉN

     

0 - 10 kg-ig

 

1 990 Ft

10,1 - 20 kg-ig

 

2 990 Ft

20,1 - 40 kg-ig

 

5 990 Ft

     

      3. SZEMÉLYES ÁTVÉTEL FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁBAN 

Foxpost átvétel már több mint 900 csomagautomatából 

FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód. Ha megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéred, nem kell egész nap a futárra várnod. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek. Miután a Stella átadta a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 4 napig átveheted.

Csomagodat 14 napon belül a webshop kondíciói szerint visszaküldheted. Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.

  • Maximális csomagméret: 60cm x 36cm x 61cm.
  • Maximális súly: 20kg

Ennél terjedelmesebb csomag esetében kérjük ne válaszd a csomagautomatába történő kiszállítást.

 Fizetés csomagautomatába történő rendelés esetén:

  • rendelés leadásakor bankkártyával a webáruházon keresztül
  • bankkártyával az automatáknál, mely utánvétes fizetési módnak felel meg és utánvét díja terheli

Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni! 

 

FOXPOST csomagautomatánál történő átvétel díjszabása az utánvét díja nélkül egységesen 1099 Ft.  

Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük, amennyiben a csomag azért jön vissza, mert a vevő nem vette át és nem jelezte a vásárlástól való elállását.

Az automaták listáját és további információt ITT találsz.

Csere, illetve visszavételi lehetőség

A STELLA Zrt. online vásárlás esetén 14 napos csere, ill. visszavételi lehetőséget biztosít.

A csere ill. visszavétel feltétele: a termék csak és kizárólag az eredeti sértetlen csomagolásában, az összes tartozékkal, kiegészítővel, garanciális és egyéb okmányokkal kerülhet visszaküldésre, ill. minden a fentiekkel kapcsolatos költséget a vevő vállal (szállítás, utánvét, adminisztráció).Sérült, hiányos vagy használt terméket nem áll módunkban visszavenni. Az áru vételárát a visszaszolgáltatást követő 30 napon belül térítjük vissza.

Garancia

STELLA Zrt. szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003 (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadók.

A garancia az általunk forgalmazott műszaki cikkek esetében 12 ill. 24 hónap a gyártó által biztosított garanciától függően. Amennyiben a termék a vásárlás napjától számított 3 munkanapon belül meghibásodott, a vásárló kérheti a termék cseréjét, melynek feltétele a termék eredeti és teljes csomagolásának, tartozékainak és dokumentációinak, illetve számlájának megléte. Ezek hiányában a garanciális feltételeket a vevő nem tudja érvényesíteni. Ebben az esetben a termék visszaküldésének postaköltsége a Vásárlót terheli.  Utánvéttel feladott készüléket sem a szervizek, sem cégünk átvenni nem tudja. 3 napon túl, garanciális probléma esetén a garancialevélen megadott szervizbe kell a készüléket eljuttatni. Bizonyos termékcsaládok országos szervízhálózattal rendelkeznek, ezért kérjük minden esetben figyelmesen olvassa el a garancia levélen leírtakat, és annak megfelelően járjon el. Minőségi vagy garanciális probléma, csere esetén felmerülő postaköltség minden esetben a vásárlót terheli.

Jótállási igény nem érvényesíthető:

-         eredeti számla vagy garancialevél hiányában

-          A jótállási jegyen történt bármilyen javítás, törlés, vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

-         A rendeltetésellenes használat elkerülése céljából a termékhez használati (kezelési) útmutatót mellékelnek és kérjük, hogy az abban foglaltakat saját érdekében tartsa be, mert a használati utasításról eltérő használat, kezelés miatt bekövetkezett hiba esetén a készülékért jótállást nem vállalunk.

-         Karbantartási munkák elvégzése (tisztítás, levegő - és egyéb szűrőtisztítás, olajozás) a fogyasztó feladatát képezi. Az ilyen okból hibás termék javítási költsége a jótállási időtartamon belül a vásárlót terheli.

-         Átalakítás, hibás vagy szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb nem gyártási eredetű meghibásodás esetén, vagy egyéb a vásárlás után keletkezett okból következett be. (Rendeltetésellenes használat pl.: háztartási gép ipari termelőtevékenységre történő használata.) Nem vonatkozik a jótállás törött, repedt alkatrészekre és tartozékokra.

-         Nem a jótállási jegyen feltüntetett szerviz által a fogyasztási cikken végzett bárminemű beavatkozás esetén.

-         A kopó alkatrészek rendeltetésszerű használatából eredő kopása esetén.

A készülék hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolása a fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő (pl.: kábeltörés). Ez esetben a készüléket üzembe helyezése előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés érdekében. Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe.
Amennyiben a kijavítás során a szerviz nem helyesen jár el, vevőszolgálatunk az Ön rendelkezésére áll.

Javított készüléket a javítástól számított 30 napon belül tárolunk díjmentesen.

Elállási jog, cserelehetőség

A STELLA Zrt. online vásárlás esetén 14 napos csere, ill. visszavételi lehetőséget biztosít.  A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 17/1999. (II.5). kormányrendelet tartalmazza. A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül. Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 14 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 3 hónapig gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül.

Elállási nyilatkozat letölthető itt.

A csere ill. visszavétel feltétele: a termék csak és kizárólag az eredeti sértetlen csomagolásában, az összes tartozékkal, kiegészítővel, garanciális és egyéb okmányokkal kerülhet visszaküldésre, ill. minden a fentiekkel kapcsolatos költséget a vevő vállal (szállítás, utánvét, adminisztráció). Sérült, hiányos vagy használt terméket nem áll módunkban visszavenni.

Ön attól a naptól számított  14 napos határidőn belül  jogosult indoklás nélkül elállni e szerződéstől, amelyen a terméket a fuvarozótól Ön vagy az Ön által megjelölt harmadik személy átveszi. Több termék vagy több tételből álló termék szolgáltatása esetén a határidő aznap jár le, amikor az utolsó terméket vagy az utolsó tételt a fuvarozótól átvették.

Kézhezvételi időpont a bolti átvétel esetében a rendelés bolti átvételének időpontja. Kézhezvételi időpont a bolti átvétel esetében a rendelés bolti átvételének időpontja, házhozszállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a bolti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.

Amennyiben elállási jogával élni kíván elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az alábbi címre STELLA Zrt. felé (1142 Budapest Szőnyi út 41., email: info@stellart.hu). Amennyiben levelét postai úton juttatja el részünkre, kérjük ajánlottan tegye, mert az ajánlott levél szelvényével tudja igazolni a postára adás dátumát.

Az elállási jogát határidőben gyakorolja, amennyiben a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az áru visszavételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált olcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetés móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Öt semmilyen többletköltség nem terheli.

Az elállási jog a termék átadásáig is megilleti a Megrendelőt.

Ön internetes oldalunkon is letöltheti az elállási/felmondási nyilatkozat-mintát vagy benyújthatja az elállási/felmondási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatát. Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.

A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén legkésőbb az elállási nyilatkozata közlésétől számított 14 napon belül küldje vissza a Stella Zrt. címére (1142 Budapest, Szőnyi út 41.). Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.  A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ez körülbelül ugyanakkora költséget jelent az Ön számára, mint az Ön rendeléséhez kapcsolódó teljesítéskor felmerült szállítási költség, függetlenül attól, hogy ezt Ön vagy a Stella Zrt. állta.

Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is, amit kedvezményként a Stella Zrt. elengedett a házhoz szállításkor.

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette vagy a használat nem rendeltetésszerű volt, ill. nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, elállási joga nem illeti meg.

Stella Zrt. fenntartja a jogot, hogy az elállás jogán visszaküldött csomagok kibontását és a benne lévő termék vizsgálatát - a beérkezést követően -  kamerával rögzítse.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Elállási jog korlátait: 

Kifejezetten felhívjuk Tisztelt Vásárlóink figyelmét, hogy elállási jogukat nem gyakorolhatják olyan zárt csomagolású termék esetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, mely rendelkezés kiterjed valamennyi kozmetikai termékünkre, dezodorok, masszázsolajok.

Nem gyakorolhatja az elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányának vásárlása esetében, ha a csomagolást felbontotta, illetve hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében. Emellett nem gyakorolhatja gyorsan romló élelmiszerek esetében.

Elállási jog nem gyakorolható a jogszabály rendelkezései alapján az alábbi esetekben:

  1. a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  2. b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállásra nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  3. c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  4. d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  5. e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  6. f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  7. g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  8. h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  9. i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  10. j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  11. k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  12. l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  13. m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

a., Panaszügyintézés

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Vásárlói ügyfélszolgálat:

Központi cím: STELLA Zrt. 1142 Budapest, Szőnyi út 41.

Telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartás: Munkanapokon 8-15:30-ig

Telefonszám: 06 1 470-5080
Fax: 06 1 223-0243

Email cím: info@stellart.hu  

Kapcsolattartó személy:  Kottner Károly szonyiraktar@stellart.hu