Stella Zrt.
Stella Zrt.
Információk

Segítség - GYIK

Kell-e regisztrálni a vásárláshoz?

A vásárláshoz előzetesen nem feltétlenül szükséges regisztrálnia, viszont ez esetben a termékeket fogyasztói áron vásárolhatja meg. Annak érdekében, hogy jogosult legyen szakmai illetve kereskedői kedvezményekre, feltétlenül szükséges először az alap-, utána a professzionális regisztráció. Amennyiben lakossági áron vásárol és nem regisztrált felhasználó, úgy a vásárlás végén a weboldal kérni fogja a vásárláshoz szükséges adatokat. (Ez nem minősül regisztrációnak.)

Mi a különbség az alap- és a professzionális regisztráció között?

Fogyasztói áron történő vásárláshoz egyik regisztráció sem szükséges. Amennyiben mégis regisztrál (alapregisztráció a jobb felső sarokban a StellaBeauty.hu weboldalon), és ezzel a regisztrációval belép, úgy ez megkönnyíti a vásárlás folyamatát, és a vásárlás végén a weboldal már nem kér további adatokat. Amennyiben kereskedő vagy szakmabeli, úgy először el kell végeznie az alapregisztrációt a jobb felső sarokban a StellaBeauty.hu weboldalon – ekkor még csak a fogyasztói árakat fogja látni, és fogyasztói áron fog tudni vásárolni -, majd utána tudja elvégezni a kedvezményes árakon történő vásárlásra jogosító professzionális regisztrációt az alábbiakban található információk alapján. A professzionális regisztráció elvégezhető a vállalati oldalon is – www.stellart.hu -, ill. a shop oldalon is – www.stellabeauty.hu. (Mindkettő érvényes a vásárláshoz.) A professzionális regisztrációhoz kérjük a szükséges dokumentumokat beküldeni. Ez alapján regisztrációja elbírására kerül, és ha minden feltételnek megfelel, akkor munkatársunk aktiválja a regisztrációját és erről Önt emailben értesíteni fogja.

 

Ki jogosult szakmai regisztrációra?

Szakmai regisztrációra kizárólag fodrász, kozmetikus, masszőr, manikűrös, pedikűrös szakemberek, illetve ezen szakmák tanulói jogosultak, akik regisztrációt követően bizonyítvánnyal, tanulók esetében iskolalátogatási igazolással igazolni tudják szakirányú tevékenységüket, végzettségüket.

 

Mit kell tennem szakmai regisztrációhoz?

Ha Ön még nem rendelkezik STELLA kártyával: Ahhoz, hogy webáruházunkon keresztül szakmai áron vásárolni tudjon, szükséges az alapregisztráció, majd a professzionális regisztrációkor az ott megjelenő regisztrációs űrlap elektronikus kitöltése. A regisztrációt követően pedig juttassa el vállalkozói igazolványának, cégkivonatának, oklevelének, iskolalátogatási igazolásának vagy szakmai bizonyítványának fénymásolatát az alábbi elérhetőségek valamelyikére: Cím: Stella Zrt., 1142 Budapest Szőnyi út 41. e-mail: regisztrácio@stellart.hu Fax: +36 1 223-0243
A sikeres regisztrációról és a webáruházas szakmai vásárlói profiljának élesítéséről e-mailben értesítést küldünk.
Ha Ön már rendelkezik STELLA kártyával: Ahhoz, hogy webáruházunkon keresztül szakmai áron vásárolni tudjon, az Ön számára is szükséges a regisztrációs űrlap elektronikus kitöltése. Az űrlapon adja meg Stella kártyaszámát. Ebben az esetben már nem kell beküldenie szakmai profilját igazoló dokumentumokat. A sikeres regisztrációról és a webáruházas szakmai vásárlói profiljának élesítéséről e-mailben értesítést küldünk.

Ki jogosult kereskedői regisztrációra?

Kereskedői regisztrációra kizárólag olyan cégek, gazdasági társaságok, egyéni vállalkozók jogosultak, akik a regisztrációt követően igazolni tudják ilyen irányú kereskedelmi tevékenységüket.

Mit kell tennem kereskedői regisztrációhoz?

Ha Ön még nem rendelkezik STELLA kereskedői kártyával: Ahhoz, hogy webáruházunkon keresztül kereskedői áron vásárolni tudjon, szükséges az alapregisztráció – jobb felső sarok- , majd a professzionális regisztrációkor az ott megjelenő regisztrációs űrlap elektronikus kitöltése. A regisztrációt követően pedig juttassa el „ilyen irányú kereskedelmi tevékenységével” feltüntetett vállalkozói igazolványának, cégkivonatának, társasági szerződésének fénymásolatát az alábbi elérhetőségek valamelyikére: Cím: Stella Zrt., 1142 Budapest Szőnyi út 41. e-mail: regisztracio@stellart.hu, Fax: +36 1 223-0243 A sikeres regisztrációról és a webáruházas kereskedői vásárlói profiljának élesítéséről e-mailben értesítést küldünk. Ha Ön már rendelkezik STELLA Kereskedői kártyával: Ahhoz, hogy webáruházunkon keresztül kereskedői áron vásárolni tudjon, az Ön számára is szükséges a regisztrációs űrlap elektronikus kitöltése. Az űrlapon adja meg Stella kereskedői kártyaszámát. Ebben az esetben már nem kell beküldenie a kereskedői profilját igazoló dokumentumokat. A sikeres regisztrációról és a webáruházas szakmai vásárlói profiljának élesítéséről e-mailben értesítést küldünk.

 

Mit tegyek, ha nem érkezett meg a regisztrációt követően a visszaigazoló e-mail?

Először győződjön meg róla, hogy a kért dokumentumokat beküldte a Stella Zrt. részére, majd keresse meg nyitvatartási időben ügyfélszolgálatunkat! (Tel.: +36 1 470-5080)

 

 

Mi lehet az oka, hogy nem sikerül a vállalati oldalon – www.stellart.hu – a professzionális regisztráció?

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon, vagy az Ön árain termékeket nézegetni, először az alapregisztráció elvégzése szükséges a webshopunk honlapján: www.stellabeauty.hu, majd ezt követően tudja elvégezni a partnerregisztrációt, akár a stellabeauty.hu-n, akár a vállalati oldalon: stellart.hu. Regisztrációját minden esetben visszaigazoljuk emailben.

A régi Stella webáruházhoz tartozó regisztrációm érvényes-e az új webáruházra is?

Amennyiben regisztrált felhasználó volt, úgy kérjük végezze el az alapregisztrációt, majd a professzionális regisztráció során kérjük adja meg felhasználónevét és Stella törzsvásárlói kártyájának számát! Ebben az esetben már az űrlapot nem kell kitöltenie és a dokumentumokat sem kell beküldenie, munkatársunk a régi regisztrációja alapján aktiváló emailt küld Önnek. Amennyiben már nem emlékszik felhasználó nevére, úgy kérjük úgy járjon el, mintha új felhasználó lenne és végezze el a regisztrációt.

Mit kell tenni, ha már az új webáruházba beregisztrált, de elfelejtette jelszavát?

Amennyiben elfelejtette jelszavát, segítséget a Belépés / Elfelejtett jelszó menüpontban kérhet, melyre a rendszer automatikus válasz emailt küld új jelszómegadási lehetőséggel.

Mit kell tenni megváltozott e-mail cím/telefonszám/lakcím esetén?

Belépést követően a Profilom menüpontban – www.stellabeauty.hu - aktualizálhatja, módosíthatja korábban megadott adatait, illetve nyomon követheti eddigi megrendeléseit.

 

Milyen szállítási módok közül választhatok?

- Stella Zrt. saját fuvareszközével szállítja ki az árut - Stella Zrt. megbízott szállítmányozó cég segítségével szállítja ki az árut - Stella Zrt. az árut Pick Pack Pontos szállítási mód esetén az Önhöz legközelebbi, Ön által kiválasztott Pick Pack Pont árusító helyre juttatja el Önnek, ahol át tudja venni. (Ez a szállítási mód jelenleg nem működik, hamarosan …). - Személyes átvétel a Stella Zrt. Szakáruházában: 1142 Budapest, Szőnyi út 41. , vagy a STELLA EXTRA Fodrászcikk, Kozmetikum és MAKE-UP Referencia Üzletében, 1136., Budapest Hegedűs Gyula 8. (nyitvatartási időben) Bruttó 3000 Ft termék megrendelés esetén csak személyes átvétel lehetséges.

 

Mennyi idő alatt szállítják ki a megrendelt csomagot?

Maximum 1-3 munkanap, de minden esetben emailben értesítjük.

Mennyibe kerül a szállítási költség?

Kérjük tekintse meg a stellabeauty.hu láblécben található Szállítás menüpontot, ahol ez részletesen kifejtésre kerül.

Van-e minimális rendelési limit határ?

Személyes árutávétel esetén nincsen.
Futárszolgálattal történő szallítási mód esetén a rendelési minimum bruttó 3000 Ft.

Mi történik, ha megrendeltem egy terméket, de nincs készleten?

A megrendelt, de készlethiány miatt le nem szállított termékre a rendelést nem tartjuk fenn, kérjük, adjon le új rendelést a termékre.

Mi a helyzet, ha a terméket nem jó áron kaptam meg?

Kérjük reklamációjával írásban forduljon vevőszolgálatunkhoz a számlaszám és a pontos probléma megjelölésével: email: vevoszolg@stellart.hu.

Személyes átvétel esetén (Stella Szakáruház) meddig vehetem át a megrendelt termékeket?

A megrendelt termékeket csak nyitvatartási időben veheti át a Stella Zrt. Szakáruházában, a diszkont szinten. A megrendelést a rendelés visszaigazolásától számított 14 napon belül tudja átvenni vagy átvetetni, a 15. munkanapon rendelését töröljük.

Milyen módon tudom kiegyenlíteni a megrendelt csomagom ellenértékét?

A megrendelésének ellenértékét fizetheti utánvétes fizetési móddal a csomag átvételekor vagy kiegyenlítheti PayPal-on keresztül, és a későbbiek során bankkártyás fizetési lehetőséget is biztosítunk. Bankkártyás fizetés jelenleg csak a Stella Szakáruházban történő személyes átvétel során lehetséges.

Mi az a PayPal fizetés?

Kérjük tekintse meg az alábbi linket: https://www.paypal-europe.com/magyar/?kw=pay+pal&mpch=ads&mplx=3484-129730-12439-195

 

Miért nem látom minden termék árát?

Vannak olyan termékeink, melyeket csak professzionális vásárlóink vásárolhatnak meg. Ez azért van, mert ezeket a termékeket, eljárásokat csak képzett kozmetikus, fodrász szakember alkalmazhatja, használhatja. Amennyiben Ön nem professzionális vásárló, úgy nem jogosult ezeket a termékeket megvásárolni.

 

Mikor vannak akciók, hogyan értesülhetek leghamarabb az új termékekről?

Amennyiben mindig időben szeretne értesülni, mely termékeink akciósak, milyen új termékekkel bővült kínálatunk iratkozzon fel hírlevelünkre, így a fontos események információi idejében eljutnak Önhöz.

 

Mikor tudok személyesen is ellátogatni a Stella üzleteibe?

Nyitvatartás:

STELLA Szakáruház (1142 Bp., Szőnyi út 41)

Hétfő:                   8:00 – 16:30

Kedd:                    8:00 – 16:30

Szerda:                 8:00 – 18:00

Csütörtök:          8:00 – 16:30

Péntek:                8:00 – 15:00

Szombat:             Zárva

Vasárnap:           Zárva

STELLA EXTRA Referencia Üzlet (1136 Bp., Hegedűs Gyula utca 8.)

Hétfő:              10.30 -tól      19.00 -ig

Kedd:              07.00 -tól      19.00 -ig

Szerda:            08.00 -tól      19.00 -ig

Csütörtök:        08.00 -tól      19.00 -ig

Péntek:            08.00 -tól      19.00 -ig

Szombat:         09.00 -tól      14.00 -ig

Vasárnap:        zárva 

 

Amennyiben kereskedő vagy szakmabeli vagyok, érvényesek-e a kedvezményeim a Stella Star és a Stella Extra üzletekben?

Igen, természetesen érvényesek, vevőkártyáját kérjük minden vásárláshoz hozza magával.

Milyen oktatások vannak?

Aktuális fodrász és kozmetikus tanfolyamainkról bővebb információt a vállalati oldal oktatás menüpontjában talál: www.stellart.hu.

Hogyan jelentkezhetek a tanfolyamokra?

Tanfolyamainkra a tanfolyami regisztrációs lap visszaküldésével jelentkezhet. Az egyes tanfolyamokról további információért keresse fel weboldalunkon az Oktatások/Rendezvények menüpontot, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre.

 

Segítség – GYIK (webshop)

Miért nem tudom leadni a megrendelésemet? 

Webáruházunk jelenleg adatfrissítést és karbantartást tartunk, ezért kisebb technikai problémák előfordulhatnak a megrendelés alatt. A kosár tartalma jelenleg egyszerre 20 féle tételt képes befogadni, efölötti megrendelés esetén kérjük adjon le külön megrendelést és a kollégák összevontan fogják feldolgozni. A technikai problémák elhárításán folyamatosan dolgozunk, szíves megértésüket előre is köszönjük.

Adott terméket keresek, hogyan lássak hozzá?

Amennyiben termék név vagy termék kódszám alapján keres, akkor a Keresés sorba kattintva beírhatja a termék nevét (pl. szemhéjpúder), vagy a termék kódszámát így listáztatva az Ön által keresett terméket vagy termékeket.

 

Hogyan vásároljak?

 

Amennyiben Ön már regisztrált lakossági vásárlónk, célszerű a vásárlás megkezdése előtt bejelentkezni, természetesen a vásárlása végén is megteheti ezt. Amennyiben Ön az Stellabeauty.hu regisztrált professzionális felhasználónk, a bejelentkezés mindenképpen szükséges a vásárlás legelején. Ez azért fontos, mert egyes termékeket csak szakképzett partnereink vásárolhatnak meg. Amennyiben megtalálta a vásárolni kívánt terméket, válassza ki a mennyiséget, majd kattintson a Kosárba gombra. Ha a termék részletes adataira kíváncsi a terméknévre kattintva jut el a termék adatlapjára. A jobb felső sarokban mindig ellenőrizheti kosarának tartalmát, illetve módosíthatja a mennyiségeket, termékeket, a módosítást követően használja a frissítés ikont. Amennyiben befejezte a vásárlást a Megrendelem gombra kell kattintania, hogy a számlázási, fizetési folyamat elinduljon. Itt lépésről lépésre végigvezeti Önt a rendszer a folyamaton. 

 

Milyen módokon fizethetek?

 

Webáruházunkban fizethet bankkártyával, MasterCard, Visa és Maestro kártyát fogad el a rendszer. A fizetés a K&H Bank biztonsági oldalán történik. Banki előreutalással. Az utánvéttel történő vásárlás esetén a csomag átvételekor kell fizetni, ennek költsége 200 Ft.

 

Nem tudom a kijelölt mennyiségű terméket a kosaramba tenni, mit tegyek?

 

Mivel webáruházunkban közvetlenül raktárkészletről vásárol, így ritkán, de előfordulhat, hogy nem elérhető annyi termék, amennyit Ön a kosarába rakna. Ebben az esetben a rendszer kiírja az elérhető mennyiséget, melyet fel is ajánl megvásárlásra, így Ön egyszerűen meg tudja változtatni a rendelési darabszámot. 

 

Miért nem látom minden termék árát?

 

Vannak olyan termékeink, melyeket csak professzionális vásárlóink vásárolhatnak meg. Ez azért van, mert ezeket a termékeket, eljárásokat csak képzett kozmetikus, fodrász szakember alkalmazhatja, használhatja. Amennyiben Ön nem professzionális vásárló, úgy nem jogosult ezeket a termékeket megvásárolni. Amennyiben Ön szakmabeli vásárló kérjük regisztráljon mint szakember a professzionális regisztráció segítségével.

 

Miért nem tudok egyes termékeket megrendelni?

 

Vannak olyan termékeink, melyeket csak professzionális vásárlóink vásárolhatnak meg. Ezek például a kezelési eljárásokban alkalmazott termékek, melyeket csak képzett kozmetikus, fodrász szakember alkalmazhat, használhat. Azonban az otthoni ápolásra biztosított professzionális termékek minden érdeklődő számára elérhetőek. Professzionális termékek vásárlásához regisztráljon.

 

Nincs mennyiség és kosárba gomb az általam kiválasztott terméknél?

 

Ilyenkor két eset lehetséges:

  1. Ön olyan terméket választott, melyet csak professzionális vásárlóink rendelhetnek meg. Ebben az esetben a Csak professzionális vásárlók részére felirat olvasható.
  2. A termék jelenleg nincs raktáron. 

 

Nincs raktáron a termék, amit választottam, mit tegyek?

Írjon nekünk a stella@stellart.hu email címre, munkatársaink munkanapokon a legrövidebb időn belül megválaszolják levelét.  Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 1 470-5080.

 

Átvehetem a csomagot személyesen is?

 

Igen. Amennyiben Ön a termékek megrendelési folyamatának lépései során a szállítási módhoz a személyes átvételt választja, értesítésünket követően a megrendelt és összekészített termékeket budapesti ÜZLETEINKBEN veheti át. Az így megrendelt termékek átvételének helye az Ön által megjelölt üzlet.

 

Hogyan kapom kézhez a megrendelt terméket?

 

Ön három lehetőség közül választhat:

  1. Választhat futárszolgálattal történő szállítást, mely esetén a csomag cégünk automatikus rendszerén keresztül megy át és a futárszolgálat az Ön által megjelölt címre szállítja ki a megrendelt termékeket.
  2. . Csomagját kérheti Pick Pack pontra
  3. Személyes átvétel választása esetén Ön értesítésünket követően az Ön által választott budapesti üzletünkben veheti át a megrendelt és előre összekészített termékeket. 

 

Megrendelésemet véglegesítettem, mi fog történni?

 

Vásárlásáról azonnali megrendelés összesítőt küld rendszerünk az Ön e-mail címére, melyben az Ön által választott szállítási mód szerinti áruátvételről is tájékoztatjuk.

 

Hol kaphatok információt a csomagom hollétéről?

 

Amennyiben már feladásra került a csomagja, Ön az egyedi azonosító alapján tud csomagja hollétéről érdeklődni az alábbi elérhetőségeken: Webáruházunk megrendeléseit több futárszolgálat is végzi. Magyarország területén történő kiszállítás esetén a +361-4705080 telefonszámon vagy az vevoszolg@stellart.hu  e-mail címen kap felvilágosítást. 

 

Figyelem! Érdeklődése esetén készítse elő megrendelés visszaigazolását, melyen szerepel csomagja egyedi azonosító száma! Általában a csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 -17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége, és otthonra rendelte a csomagot) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

 

Mikor vannak akciók, hogyan értesülhetek leghamarabb az új termékekről?

 

Amennyiben mindig időben szeretne értesülni, mely termékeink akciósak, milyen új termékekkel bővült kínálatunk iratkozzon fel hírlevelünkre,vagy lájkolja a Stella Zrt facebook oldalát így a fontos események információi idejében eljutnak Önhöz.

 

 

Amennyiben kereskedő vagy szakmabeli vagyok, úgy érvényesek-e a kedvezményeim a Stella Szakáruházban és a Stella Extra üzletekben?

Igen, természetesen érvényesek. A vevőkártyáját kérjük minden vásárláshoz hozza magával.

 

Kell-e regisztrálni a vásárláshoz?

 

A vásárláshoz előzetesen nem feltétlenül szükséges regisztrálnia, viszont ez esetben a termékeket fogyasztói áron vásárolhatja meg. Annak érdekében, hogy jogosult legyen szakmai illetve kereskedői kedvezményekre, feltétlenül szükséges először az alap-, utána a professzionális regisztráció.  Amennyiben lakossági áron vásárol és nem regisztrált felhasználó, úgy a vásárlás végén a weboldal kérni fogja a vásárláshoz szükséges adatokat. (Ez nem minősül regisztrációnak.)

 

Mi a különbség az alap- és a professzionális regisztráció között?

Fogyasztói áron történő vásárláshoz egyik regisztráció sem szükséges. Amennyiben mégis regisztrál (alapregisztráció a jobb felső sarokban a StellaBeauty.hu weboldalon), és ezzel a regisztrációval belép, úgy ez megkönnyíti a vásárlás folyamatát, később visszanézheti korábbi megrendeléseit.

Amennyiben szakmabeli kozmetikus, sminkes, fodrász, műkörmös, pedikűrös, masszőr szakember vagy ahhoz hogy kedvezményes árakon vásárolhass regisztrálj szakemberként.

SZAKMAI REGISZTRÁCIÓ

Számunkra kiemelten fontos, hogy professzionális felhasználóinknak kedvezményeket és szélesebb termékpalettát nyújtsunk, mivel tudjuk, hogy munkádhoz, elengedhetetlenek a minőségi fodrászeszközök,kozmetikus alapanyagok.

Ha Te is szeretnéd megismerni a webshopunk által nyújtott további lehetőségeidet, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Kérünk, hogy szakmai regisztrációddal egy időben küldd el az alábbi dokumentumok másolatának egyikét:

- szakmai bizonyítvány-
- működési engedély-
- vállalkozói engedély
- cégkivonat (szépségápoláshoz kötődő - tevékenységi körrel)
- aktuális iskolalátogatási igazolás (tanulók esetén)

A dokumentumod másolatát eljuttathatod hozzánk faxon ((06-1) 470-5080) vagy postai úton (1142 Budapest, Szőnyi út 41), valamint a regisztracio@stellart.hu  e-mail címre fotón, vagy szkennelve.

FIGYELEM: A sikeres regisztráció feltétele, hogy eljuttatod hozzánk a fentebb említett dokumentumok valamelyikét. Enélkül sajnos nem áll módunkban regisztrálni téged szakmai vásárlóként a rendszerünkben! Professzionális fodrász és kozmetikus cikkeket  kizárólag regisztrált szakmai és szerződött kereskedők vásárolhatják.