ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

Az általános szerződési feltételek (továbbiakban ÁSZF) a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Megrendelő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza.

Az általános szerződési feltétel a Megrendelő és Szolgáltató között  létrejövő egyedi szerződés részévé válik. A Megrendelés gomb megnyomásával a Megrendelő elismeri, hogy az ÁSZF tartalmát a szerződéskötést megelőzően megismerte és annak feltételeit elfogadta.

A Stella Beauty.hu üzemeltetője, a termékek értékesítője:

Cégnév: Stella Ipari és Kereskedelmi Zártkörű Részvénytársaság

Rövidített cégnév: STELLA Zrt.

Székhely: 1142 Budapest Szőnyi út 41.

Képviselője: Simó Gabriella elnök-vezérigazgató

Levelezési cím: 1142 Budapest Szőnyi út 41.

Adószám: 12316539-2-42

Cégjegyzék szám: 01-10-043634

Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság

Telefon: +36 1 4705080;+36 1 4705087; +36 30 985 66 96

Vevőszolgálat elérhetősége: Hétfő-Csütörtök 8-16 óra, Péntek 8-15 óra

Email: info@stellart.hu;

Stella üzletek:

Stella Szakáruház

1142 Budapest Szőnyi út 41.

Nyitva tartás:

Hétfő, Kedd, Csütörtök: 8-17 óráig

Szerda: 7-18 óráig

Péntek: 8-15 óráig

Szombat: 9-14 óráig ( július - augusztusban ZÁRVA)

Elérhetőségek:

Áruházvezető: +36-30-820-3203

Diszkont (vegyi áru) szint: +36 1 470-50-89

Eszköz szint: +36 1 470-50-80

Bútor,elektrokozmetikai gép szint: +36 1 470-50-88

Webáruház: +36 1 470-50-87; +36 30 985 6696

Stella Star - Stella Extra

1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 19-21.

Tel.: 06-1-349-3976

Nyitva tartás: Hétfőtől- csütörtökig: 8-17 óráig

Pénteken: 8-16 óráig, szombat-vasárnap zárva

A STELLA Zrt. a jogszabályok és engedélyek alapján csomagküldő tevékenységet folytathat, adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-74871/2014.

Személyes áruátvétel a Stella Szakáruházban, a Stella Star és a Stella Extra üzletben is lehetséges a nyitva tartás ideje alatt.

Várjuk szíves megrendeléseiket, vásárlásaikat, webshopunk az év folyamán ia nap 24 órájában elérhető: www.stellabeauty.hu webáruházunkban.

 A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket illetően a mindenkor hatályos magyar jogszabályok irányadóak, így különösen:
• az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII tv.,
• az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv.;
• az 2013. évi V. tv. a Polgári Törvénykönyvről (a továbbiakban: új Ptk.);
• a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet.

Az ÁSZF és annak minden módosítása a Szolgáltató által a webáruház honlapján nyilvánosságra hozatalától, annak "közzétételétől" hatályos, és annak Szolgáltató általi visszavonásáig, avagy az ÁSZF következő módosításáig érvényes. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg a Szolgáltató a stellabeauty.hu webáruház-szolgáltatást biztosítja.

Általános rendelkezések:

A STELLABeauty.hu webáruházban elektronikusan tett megrendelések a STELLA Zrt.-hez érkeznek, aki ezt elektronikus úton igazolja vissza, és a szükséges, rendeléssel kapcsolatos információkat is törekszik elektronikus úton elküldeni a vásárló részére.

  • A rendelés leadása előtt a felhasználónak lehetősége van adatainak módosítására, akár többszöri esetben is.
  • A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül, ezt a Stella Zrt. utólag visszakeresheti.
  • A vásárló megrendelésének elküldésével automatikusan elfogadja a STELLA Zrt. és STELLABeauty.hu Általános Szerződési Feltételeit.
  • A STELLA Zrt. minden tőle telhetőt megtesz azért, hogy a stellabeauty.hu oldalain megjelenő adatok (ár, leírás, képek, elérhetőség, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek.
  • A felhasználó teljeskörű szavatosságot vállal a regisztrációkor megadott felhasználói adatok valóságtartalmáért.
  • A termékekhez tartozó leírások, jellemzők nagyobb részét a gyártók bocsátották rendelkezésre, annak valóságtartalmáért, pontatlanságáért Szolgáltató felelősséget nem vállal.

    Szerződő Felek:

    Az ÁSZF az alábbi Felek között jön létre határozatlan időre, magyar nyelven:

    • Stella Zrt., a  továbbiakban, mint Szolgáltató (adatait lásd a  stellabeauty.hu üzemeltetője pontnál) és
    • A Megrendelő: Az a természetes vagy jogi személy, aki a Webáruház-szolgáltatást Magyarország vagy egyéb külföldi ország területén veszi igénybe, azaz a Webáruház internetes felületén regisztrálja magát, és/vagy e felületen keresztül árut, szolgáltatást rendel, vásárol. A továbbiakban, mint Megrendelő.

    Rendelési feltételek

    A megvásárolni kívánt termék valamennyi lényeges tulajdonságáról a termék vásárlási felülete tartalmaz tájékoztatást.

    A webáruházban feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak, azaz tartalmazzák a törvényileg előírt általános forgalmi adót. A szállítási költség és az utánvétel költsége minden esetben a vásárlót terheli, ezeket a feltüntetett fogyasztói árak nem tartalmazzák. Ez alól kivételt képeznek azon termékek,melyeknél a termék adatlapján jelöljük, hogy a szállítási költséget átvállaljuk. A termék kiszállításával kapcsolatosan felmerülő pontos költségről illetve annak számítási módjáról a Megrendelő a szerződés megkötését megelőzően pontos tájékoztatást kap.

    Webáruházunkban található termékkategóriák:

    • professzionális bőr- és hajápolás termékei, eszközei, gépei
    • manikűr-pedikűr termékek, eszközök
    • szalonberendezések, bútorok, gépek
    • elektrokozmetikai gépek
    • otthoni szépségápolás teljes vertikuma

    A webáruházban kereskedők, professzionális szakemberek és lakosság is vásárolhat. A professzionális besorolású termékeket csak arra jogosult kereskedő és szakember vásárolhatja meg, ezeket lakosság csak tájékoztató jelleggel láthatja ár feltűntetése nélkül, ezért lakossági vásárló esetén ezeknél a termékeknél a „kosár” gomb meg sem jelenik.

    Kereskedő és szakember vásárlóinknak először el kell végeznie webáruházunkban az általános regisztrációt, majd ezután el kell végeznie a professzionális kereskedői vagy szakmai regisztrációt. Mindaddig, amíg ezt nem teszik meg, csak lakossági árakat látnak a termékképeken. A regisztráció elvégzése és Vevőszolgálatunk általi aktiválása után láthatják csak kereskedő és szakmai vásárlóink a rájuk vonatkozó kedvezményes árakat.

    Lakossági vásárlás előzetes regisztráció nélkül is lehetséges. Amennyiben Ön lakossági vásárló és regisztrál, ezzel megkönnyíti a későbbi vásárlásait, mert a regisztrációval már csak be kell jelentkeznie és a webáruház megjegyzi az adatait.

    Kérjük adatainak megadása során körültekintően járjon el, mert a hibásan megadott adatok megnehezíthetik a kommunikációt és sikertelenné tehetik a vásárlást.

    Jelmagyarázat:

    A termékképeken megjelenő emblémák az alábbiakról informálják a vásárlót:

    • „újdonság”: újdonság termékek vagy meglévő termékek megújult csomagolással, esetleg beltartalommal
    • „akció”: ezzel a felirattal jelölt termékeket kedvezményesen tudja megvásárolni.

    Rendelési egyéb információk:

    -         Amennyiben az adott termékből nincs akkora készlet, melyet Ön szeretne rendelni, webáruházunk jelzi Önnek és kéri Önt, hogy módosítsa rendelését.

    -         Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, munkatársunk haladéktalanul értesíti Önt, és az esetlegesen előre kifizetett ellenértéket visszautaljuk az Ön számára, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

    -         Részteljesítés esetén munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és kizárólag az Önnel történt egyeztetés és beleegyezés után teljesítünk.

    -         Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések részbeni vagy egészének visszautasítására. Ez esetben haladéktalanul értesítjük Önt.

    -         Minimális rendelési érték személyes átvétel esetén (Stella Szakáruházban), illetve Pick Pack Ponton keresztül történő rendelés esetén nincsen, futárszolgálattal történő kiszállítás esetén minimum bruttó 3000 Ft (a futárszolgálat és az utánvét díja nélkül).

    -         Egyes termékeknél a színválasztóban található színek csak tájékoztató jellegűek, a valóságtól árnyalatban eltérhetnek. (A színek képi megjelenítése monitorbeállítás, videokártya, képfeldolgozás függvénye is lehet.)

    -         A STELLA Zrt. nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

    Rendelés feldolgozása:

    -         Megrendelésének feldolgozása hétfőtől csütörtökig 9.00-16.30-ig, pénteken 9.00-14.00-ig történik.

    -         Természetesen Ön hétköznap a fenti időintervallumtól eltérően, ill. szombaton, vasárnap és ünnepnapokon is leadhat megrendelést, melyeknek feldolgozására csak az azt követő munkanapon kerül sor.

    -         Vevőszolgálatunk minden esetben elektronikusan visszaigazolja, hogy webáruházunk mikor tudja teljesíteni megrendelését.

    -         Általános teljesítési határidő 3 munkanap.

    -         A hiányos adatokkal leadott megrendeléseket nem tudjuk teljesíteni, az esetlegesen ebből adódó károkért felelősséget nem vállalunk.

    Rendelés menete:

    Tegye a kosárba a megvásárolni kívánt terméket, webáruházunk kijelzi Önnek, hogy ez a termék bekerült az Ön kosarába.

    1. Amennyiben további terméket szeretne megnézni vagy megvásárolni, úgy kattintson a „Folytatom a vásárlást” gombra.
    2. Amennyiben menet közben meg szeretné nézni kosara tartalmát, úgy kattintson a jobb felső sarokban lévő kosár feliratra. Itt még tud a megrendelés termékein változtatni (törölni, újat beletenni, mennyiségen változtatni). Itt láthatja eddigi megrendelésének értékét is részletezve.
    3. Amennyiben a kosárban van és folytatni kívánja a vásárlást, úgy nyomja meg a „Folytatom a vásárlást” gombot. Amennyiben már nem vásárol több terméket, úgy nyomja meg a „Tovább a pénztárhoz” gombot.
    4. A pénztárnál, amennyiben még nem regisztrált, lehetősége van regisztrálni vagy ha nem szeretne regisztrálni, kérjük töltse ki számlázási és szállítási címét. (Regisztrált és belépett felhasználóknak webáruházunk ezeket az ablakokat automatikusan kitölti, de természetesen az itt szereplő adatokat módosítani tudja.)
    5. A pénztárnál kérjük válassza ki a szállítási és fizetési módot is.
    6. A rendelés áttekintése ablak megmutatja Önnek tételes megrendelését a fizetendő összeggel, mely már esetlegesen a szállítási költséget és az utánvét díját is tartalmazza. (Külföldre történő megrendelés esetén az itt feltűntetett futárszolgálatos díjtételt kérjük ne vegye figyelembe, erre külön díjtétel vonatkozik, melyről Vevőszolgálatunktól tájékozódhat.)
    7. Amennyiben a pénztárnál veszi észre, hogy még szeretne módosítani megrendelésén, kérjük menjen át a kosárba, ahol ezt meg tudja tenni.
    8. Amennyiben mindent rendben talál, nyomja meg a „Megrendelés” gombot.
    9. Megrendeléséről emailben hamarosan visszaigazolást kap. A megrendelés összesítője és a visszaigazolás a fizetendő végösszeget tartalmazza, mely magában foglalja a szállítási költséget és az utánvét díját is. Amennyiben az adott érték kategórián belül de a súlyhatáron kívül esik a megrendelésének többlet szállítási díjat számítunk fel,amelyről emailben értesítjük. (Külföldre történő megrendelés esetén a szállítási költség eltér a visszaigazoláson feltüntetettől, kérjük ez ügyben lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.
    10. A szállítás teljesítéséről munkatársunk küld Önnek értesítést.

    Rendelés teljesítése:

    1.      Személyes áruátvétel

      Cím: STELLA Zrt. 1142 Budapest Szőnyi út 41.

      Személyes áruátvétel csak a nyitvatartási időn belül lehetséges, a rendelés visszaigazolásától számított 14 napon belül. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a 15. napon rendelését előzetes értesítés nélkül automatikusan töröljük, amennyiben átvételre addig nem került.

      Személyes áruátvétel esetén az alábbi fizetési módok közül választhat:

      -         készpénzes fizetés: csomag átvételével egyidejűleg a STELLA Szakáruházban (lehetőség van a készpénz helyett bankkártyával is fizetni a helyszínen, ebben az esetben is a fizetési módokban a készpénz opciót válassza a webshop pénztáránál, a bankkártyás fizetési igényét majd a STELLA Szakáruházában fizetéskor jelezze).     

      -         bankkártyás fizetés: kényelmes és biztonságos internetes fizetési megoldás, melynek részleteiről és a fizetés menetéről az alábbi linken tájékozódhat:bankkartyas_fizetes

      -         előre utalás a STELLA Zrt. K&H Banknál vezetett számlaszámára: 10200940-22034676-00000000. Ebben az esetben kérjük a megrendelés számát az utaláson feltűntetni, melyet a visszaigazoló emailben talál.

      -         paypal fizetés.

       2.      Futárszolgálat 

        Minimális rendelési érték bruttó 3000 Ft a futárszolgálatos szállítási mód esetén. Webáruházas megrendelések kiszállítását alapvetően a Trans-O-Flex futárszolgálat végzi, de teljesítheti ettől eltérő futárszolgálat is. Ebben az esetben a számla és a garancialevél a csomagban található. Kérjük minden esetben a csomagot kézbesítéskor a futár előtt nyissa fel, vizsgálja meg és győződjön meg tartalmáról és sérülésmentes állapotáról. Az esetlegesen a terméken észlelt sérülés esetén kérje a futárt, hogy erről jegyzőkönyvet vegyen fel a sérülés pontos megjelölésével. Amennyiben a terméket így nem fogadja el, kérjük adja vissza az Ön által is aláírt jegyzőkönyvvel a futárnak. Utólagos reklamációt, illetve jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

        A csomagokat futárszolgálatunk munkanapokon, 8 és 17 óra között teljesíti. Szállítási címként kérjük olyan címet jelöljön meg, amikor ebben az időben a megadott címen tartózkodik. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy futárszolgálatunk a csomag kézbesítését kétszer kísérli meg az Ön számára, az át nem vett csomagot ezután a STELLA Zrt. részére visszaszállítja. Ebben az esetben a szállítási költséget a STELLA Zrt. a megrendelőre terheli!

        Futárszolgálattal történő szállítás esetén az alábbi fizetési módok közül választhat:

        -         utánvétes fizetés: csomag átvételével egyidejűleg a futárszolgálatnak

        -         bankkártyás fizetés: kényelmes és biztonságos internetes fizetési megoldás, melynek részleteiről és a fizetés menetéről az alábbi linken tájékozódhat:bankkartyas_fizetes

        -         előre utalás a Stella Zrt. K&H Banknál vezetett számlaszámára: 10200940-22034676-00000000. Ebben az esetben kérjük a megrendelés számát az utaláson feltűntetni, melyet a visszaigazoló emailben talál.

        -         paypal fizetés.

        Szállítási díjtételek

        A STELLA Zrt. szállítási tarifa rendszere Magyarország területére a webáruházon keresztül leadott megrendelések kiszállítására vonatkozóan:

        futárszolgálattal történő rendelés esetén:

        Bruttó értékhatár

        Bruttó súlyhatár

        Bruttó szállítási tarifa

        3000  Ft alatt 

         

        Nincs kiszállítás*

        3001-30.000 Ft

        max 10 kg-ig

        1 500 Ft

        30.001-60.000 Ft

        max 20 kg-ig

        2 000 Ft

        60.001-120.000 Ft

        max 30 kg-ig

        3 000 Ft

        120.001-300.000 Ft

        max 50 kg-ig

        4 000 Ft

        300.001-felett ingyenes

        max 80 kg-ig

        Díjmentes

         

        Bruttó 3000 Ft alatti megrendeléseit kizárólag Pick Pack Pont helyre történő megrendeléssel vagy személyes átvétellel tudja megrendelni, melyet a nyitvatartási időben, a STELLA szakáruházában (1142 Budapest, Szőnyi út 41.) tud átvenni. A STELLA Szakáruházban történő személyes átvétel esetén természetesen szállítási díj megrendelését nem terheli.

        A fenti táblázatban meghatározott bruttó értékhatárokhoz tartozó bruttó kiszállítási díjak kerülnek a megrendeléssel egyidejűleg leszámlázásra. Amennyiben a megrendelés súlya futárszolgálattal történő szállítás esetén meghaladja a megrendelés értékkategóriájához eső maximális súlyt, úgy a STELLA Zrt. jogosult külön súlytöbblet miatti felárat felszámítani, ami br. 50 Ft / kg. Ez a díjtétel a Pick Pack Pontos szállításokra nem vonatkozik. (Példa: amennyiben Ön 15.000 Ft értékben rendel termékeket és a rendelésének a súlya 15 kg, úgy az Ön szállítási költsége 1500 + 250 Ft, azaz összesen 1750 Ft. ) Ez az Ön megrendelésén és a megrendelés visszaigazolásán nem látszik, ezt munkatársunk jelzi Önnek emailben a rendelés kiszállítása előtt. Amennyiben Ön nem fogadja el a munkatársunk által felkínált szállítási költséget, úgy rendelésétől elállhat, de kérjük ezt válasz mailben jelezze munkatársunknak 3 munkanapon belül. Ebben az esetben természetesen megrendelő tudomásul veszi, hogy a rendelt áru kiszállítása időben tolódhat, kivétel, ha munkatársunk szállítási pontos tarifát jelző emailjére válasz mailt küld azzal, hogy a súly miatti megnövekedett szállítási díjat elfogadja.

        3.     Pick Pack Ponton történő csomagátvétel

          Nincs minimum rendelés ezen szállítási módnál. A termékeket Pick Pack Ponton keresztül az ország 400 pontján, Inmedio, Relay üzletekben és OMV shopokban tudja átvenni, melyek egy része nonstop nyitva tart, illetve bankkártyás fizetést is tud számos üzletben teljesíteni.

          A Pick Pack Pontos szállítási módról, kedvezményes díjtételről, üzletekről, nyitva tartásukról, bankkártyás fizetési lehetőségről kérjük ITT tájékozódjon. (link ahova a banner mutat)

          Pick Pack Ponttall történő szállítás esetén az alábbi fizetési módok közül választhat:

          -         utánvétes fizetés készpénzben vagy bankkártyával: csomag átvételével egyidejűleg a PPP üzletben

          -         bankkártyás fizetés: kényelmes és biztonságos internetes fizetési megoldás, melynek részleteiről és a fizetés menetéről az alábbi linken tájékozódhat:bankkartyas_fizetes

          -         előre utalás a STELLA Zrt. K&H Banknál vezetett számlaszámára: 10200940-22034676-00000000. Ebben az esetben kérjük a megrendelés számát az utaláson feltűntetni, melyet a visszaigazoló emailben talál.

          A belföldi szállítási díjtételeket és az esetleges kiszállítási akciókat kérjük keresse a Szállítás menüpontban!

          Csere illetve visszavételi lehetőség

          A STELLA Zrt. online vásárlás esetén 14 napos csere, ill. visszavételi lehetőséget biztosít.

          A csere ill. visszavétel feltétele: a termék csak és kizárólag az eredeti sértetlen csomagolásában, az összes tartozékkal, kiegészítővel, garanciális és egyéb okmányokkal kerülhet visszaküldésre, ill. minden a fentiekkel kapcsolatos költséget a vevő vállal (szállítás, utánvét, adminisztráció).Sérült, hiányos vagy használt terméket nem áll módunkban visszavenni. Az áru vételárát a visszaszolgáltatást követő 30 napon belül térítjük vissza.

          Garancia

          STELLA Zrt. szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003 (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadók.

          A garancia az általunk forgalmazott műszaki cikkek esetében 12 ill. 24 hónap a gyártó által biztosított garanciától függően. Amennyiben a termék a vásárlás napjától számított 3 munkanapon belül meghibásodott, a vásárló kérheti a termék cseréjét, melynek feltétele a termék eredeti és teljes csomagolásának, tartozékainak és dokumentációinak, illetve számlájának megléte. Ezek hiányában a garanciális feltételeket a vevő nem tudja érvényesíteni. Ebben az esetben a termék visszaküldésének postaköltsége a Vásárlót terheli.  Utánvéttel feladott készüléket sem a szervizek, sem cégünk átvenni nem tudja. 3 napon túl, garanciális probléma esetén a garancialevélen megadott szervizbe kell a készüléket eljuttatni. Bizonyos termékcsaládok országos szervízhálózattal rendelkeznek, ezért kérjük minden esetben figyelmesen olvassa el a garancia levélen leírtakat, és annak megfelelően járjon el. Minőségi vagy garanciális probléma, csere esetén felmerülő postaköltség minden esetben a vásárlót terheli.

          Jótállási igény nem érvényesíthető:

          -         eredeti számla hiányában

          -          A jótállási jegyen történt bármilyen javítás, törlés, vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

          -         A rendeltetésellenes használat elkerülése céljából a termékhez használati (kezelési) útmutatót mellékelnek és kérjük, hogy az abban foglaltakat saját érdekében tartsa be, mert a használati utasításról eltérő használat, kezelés miatt bekövetkezett hiba esetén a készülékért jótállást nem vállalunk.

          -         Karbantartási munkák elvégzése (tisztítás, levegő - és egyéb szűrőtisztítás, olajozás) a fogyasztó feladatát képezi. Az ilyen okból hibás termék javítási költsége a jótállási időtartamon belül a vásárlót terheli.

          -         Átalakítás, hibás vagy szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb nem gyártási eredetű meghibásodás esetén, vagy egyéb a vásárlás után keletkezett okból következett be. (Rendeltetésellenes használat pl.: háztartási gép ipari termelő tevékenységre történő használata.) Nem vonatkozik a jótállás törött, repedt alkatrészekre és tartozékokra.

          -         Nem a jótállási jegyen feltüntetett szerviz által a fogyasztási cikken végzett bárminemű beavatkozás esetén.

          -         A kopó alkatrészek rendeltetésszerű használatából eredő kopása esetén.

          A készülék hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolása a fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő (pl.: kábeltörés). Ez esetben a készüléket üzembe helyezése előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés érdekében. Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe.
          Amennyiben a kijavítás során a szerviz nem helyesen jár el, vevőszolgálatunk az Ön rendelkezésére áll.

          Javított készüléket a javítástól számított 30 napon belül tárolunk díjmentesen.

          Elállási jog, cserelehetőség

          A STELLA Zrt. online vásárlás esetén 14 napos csere, ill. visszavételi lehetőséget biztosít.  A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 17/1999. (II.5). kormányrendelet tartalmazza. A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül. Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 14 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 3 hónapig gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni  14 munkanapon belül.

          Elállási nyilatkozat letölthető itt.

          A csere ill. visszavétel feltétele: a termék csak és kizárólag az eredeti sértetlen csomagolásában, az összes tartozékkal, kiegészítővel, garanciális és egyéb okmányokkal kerülhet visszaküldésre, ill. minden a fentiekkel kapcsolatos költséget a vevő vállal (szállítás, utánvét, adminisztráció).Sérült, hiányos vagy használt terméket nem áll módunkban visszavenni.

          Ön attól a naptól számított  14 napos határidőn belül  jogosult indoklás nélkül elállni e szerződéstől, amelyen a terméket a fuvarozótól Ön vagy az Ön által megjelölt harmadik személy átveszi. Több termék vagy több tételből álló termék szolgáltatása esetén a határidő aznap jár le, amikor az utolsó terméket vagy az utolsó tételt a fuvarozótól átvették.

          Kézhezvételi időpont a bolti átvétel esetében a rendelés bolti átvételének időpontja. Kézhezvételi időpont a bolti átvétel esetében a rendelés bolti átvételének időpontja, házhozszállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a bolti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.

          Amennyiben elállási jogával élni kíván elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az alábbi címre STELLA Zrt. felé (1142 Budapest Szőnyi út 41., email: info@stellart.hu). Amennyiben levelét postai úton juttatja el részünkre, kérjük ajánlottan tegye, mert az ajánlott levél szelvényével tudja igazolni a postára adás dátumát.

          Az elállási jogát határidőben gyakorolja, amennyiben a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az áru visszavételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált olcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetés móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Öt semmilyen többletköltség nem terheli.

          Az elállási jog a termék átadásáig is megilleti a Megrendelőt.

          Ön internetes oldalunkon is letöltheti az elállási/felmondási nyilatkozat-mintát vagy benyújthatja az elállási/felmondási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatát. Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.

          A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén legkésőbb az elállási nyilatkozata közlésétől számított 14 napon belül küldje vissza a Stella Zrt. címére (1142 Budapest, Szőnyi út 41.). Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.  A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

          A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ez körülbelül ugyanakkora költséget jelent az Ön számára, mint az Ön rendeléséhez kapcsolódó teljesítéskor felmerült szállítási költség, függetlenül attól, hogy ezt Ön vagy a Stella Zrt. állta.

          Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is, amit kedvezményként a Stella Zrt. elengedett a házhoz szállításkor.

          Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

          Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette vagy a használat nem rendeltetésszerű volt, ill. nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, elállási joga nem illeti meg.

          Stella Zrt. fenntartja a jogot, hogy az elállás jogán visszaküldött csomagok kibontását és a benne lévő termék vizsgálatát - a beérkezést követően -  kamerával rögzítse.

          A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

          Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

          Elállási jog korlátai: 

          Kifejezetten felhívjuk Tisztelt Vásárlóink figyelmét, hogy elállási jogukat nem gyakorolhatják olyan zárt csomagolású termék esetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, mely rendelkezés kiterjed valamennyi kozmetikai termékünkre, dezodorok, masszázsolajok.

          Nem gyakorolhatja az elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányának vásárlása esetében, ha a csomagolást felbontotta illetve hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében. Emellett nem gyakorolhatja gyorsan romló élelmiszerek esetében.

          Elállási jog nem gyakorolható a jogszabály rendelkezései alapján az alábbi esetekben:

          a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

          b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállásra nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

          c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

          d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

          e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

          f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

          g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

          h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

          i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

          j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

          k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

          l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

          m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

          JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

          a., Panaszügyintézés

          Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

          Vásárlói ügyfélszolgálat:

          Központi cím: STELLA Zrt. 1142 Budapest, Szőnyi út 41.

          Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: Munkanapokon 8-16:30-ig  szombaton  8-14 óráig 

          Telefonszám: 06 1 470-5080 Fax: 06 1 223-0243

          Email cím:info@stellart.hu 

          Kapcsolattartó személy: , Kottner Henrietta ügyfélszolgálati vezető
          Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal : vevoszolg@stellart.hu 

          Stella Zrt. az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a fenti telefonos elérhetőségeken, hétköznapokon 8:00-15:00 óra között fogadja.

          A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Stella Zrt. azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Stella Zrt. a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben az Ügyfélnek átadja.

          A telefonon közölt szóbeli panaszt a Stella Zrt. kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot Stella Zrt. az Ügyféllel köteles közölni. Telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

          A Stella Zrt. az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Stella Zrt. elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

          A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Stella Zrt. köteles öt évig megőrizni.

          b., Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

          Amennyiben a Stella Zrt. és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Stellával való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

          • Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Stella Zrt. mindegyik üzletében elérhető. Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
          • Panasztétel a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

            A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetőségei:
            Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
            Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf. 20.
            Internetes elérhetőség: www.nfh.hu
            Központi telefonszám: +36 1 459 4800
            Fax: +36 1 210 4677
          • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a Stella Zrt. székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz,rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

            A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
            Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
            Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
            E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
            Fax: +36 1 488 21 86 
            Telefon: +36 1 488 21 31
          • Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései szerint.

           

          STELLA Zrt.

          Stella hírek

          Újra Fekete péntek a STELLA webáruházában
          2017-11-23
          Több mint 4000 féle termék, most díjmentes kiszállítással és 10% kedvezménnyel! Tarts velünk és szer
          STELLA Zrt. Közgyűlés Meghívó 2017
          2017-11-20
          A STELLA Zrt. 2017. december 12-én 15:00 órai kezdettel közgyűlést tart. A Közgyűlés meghívóját és
          STELLA Kozmetikai Nyílt Nap 2017. december 4.
          2017-11-20
          MEGHÍVÓ KOZMETIKAI NYÍLT NAPRA A STELLA Zrt. ezúton tisztelettel meghívja Önt KOZMETIKAI workshop
          STELLA Fodrász Nyílt Nap 2017. december 4.
          2017-11-20
          MEGHÍVÓ FODRÁSZ NYÍLT NAPRA A STELLA Zrt. ezúton tisztelettel meghívja Önt FODRÁSZ workshoppal egy
          További Stella hírek »

          Szépségtippek

          STELLABEAUTY SZALON TREND MAGAZIN - FODRÁSZAT
          2017-10-30
          Megjelent a STELLA legújabb karácsonyi StellaBeauty Szalon Trend szakmai magazinja! Megérkezett a l
          STELLABEAUTY SZALON TREND MAGAZIN - KOZMETIKA
          2017-10-30
          Megjelent a STELLA legújabb karácsonyi StellaBeauty Szalon Trend szakmai magazinja! Megérkezett a l
          Összes »

          Szakmai blog

          Ünnepi csillogás - glitteres szemhéjtus
          2017-11-23
          Szeretnéd feldobni a klasszikus szilveszteri make-upot, itt az ideje hogy a régi, jól bevált technik
          Őszi-téli hajápolási tanácsok - korpásodás
          2017-10-27
          Van Recept-ünk minden haj problémára! Az évszakok váltakozása természetes módon hatással van ránk, t
          Összes »

          Iratkozzon fel hírlevelünkre

          Facebook

          Instagram